Saturday.

God morgon!!

Vaknade kring 7 tiden och var superpigg! Men jag låg och lyssnade på lugna favoriter på låg volym och lyckades somna om till halv 11. Skönt! Hoppade in i duschen och hade i mängder med balsam och hårinpackning. Dags att trassla ut håret igen då..
Så här är det. Jag tvättar håret varannan dag MEN jag borstar aldrig håret. Förutom då det är dags att reda ut det.  Anledningen till det är att mitt hår är så platt kring rötterna och det ser ut som en slickad katt till hår. Genom att inte borsta det, blir håret stort och fluffigt, vilket är MYCKET snyggare enligt mig. Så borstningen brukar ske mellan 2-3 ggr i månaden  då det börjar att trassla till sig med knutar i nacken. That was my hair story! ;)


(bilden är lånad från google.se)




Ha en bra dag!


Här skriver du en kommentar


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0