Påsklov!

Hejsan!!

Är inne på min andra dag på påsklovet och jag njuter veeerkligen av ledigheten! Det behövs att vila upp sig och bara vara!

Igår så städade jag hela min lägenhet och rensa avlopp, mindre roligt men det måste ju göras. Vackert väder vi har idag, om man jämför med gårdagens då det var både snö, blåst och sol emellanåt. Skräckfilm igår kväll sågs med Zandra, Bosse och Rikard. "Amusement" heter den och det är lite läskig emellanåt och bra. :)

Snart är det påsk och jag lägger väl inte ner lika mycket tid på att fira påsk som på julen. Men, det är ju fint med lite påskgrejer omkring ändå. :) Vad ska du göra i påsk? Min lillasyster kommer på besök på skärtorsdagen och ska vara kvar till lördagen tror jag.

Ha en fortsatt trevlig dag.


Här skriver du en kommentar


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0