Uppdatering!

Tja, alla glada!

Är medveten om att jag har uppdaterat dåligt. Anledningen till det är att jag inte har haft så mycket tid eller ork att skriva så mycket.

Vad har hänt sen sist. Jo,

- Jag har fått jobb på ett LSS-boende! Och börjar den 11 juni och ska gå på en introduktionskurs.
- Jag har planerat för fullt inför min student som sker den 8 juni!
- Jag har tränat stenhårt samtidigt som jag ätit LCHF-mat, vilket jag tycker fungerar fantastiskt! Jag har sen den 1 maj gått ner 8 cm i midjan och andra mått runt kroppen! Weei!
- Jag har pluggat så mycket som jag hinner med innan skolan slutar. Har redovisat mitt projektarbete och lämnat in min 27-sidiga projektrapport.

Osv..

Som ni ser, så har jag inte haft särskilt mycket tid till bloggen, men det kommer mer här framöver när all stress kring studenten är klar!

Hoppas att alla har haft det bra! Superfint väder ute och jag måste jämna till brännan lite inför studenten så att det blir jämnt och fint. Ha en bra lördag och långhelg allesammans! :)


Här skriver du en kommentar


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0