Update!

Hejsan! Sorry för dålig uppdatering, men har inte haft varken ork eller lust att skriva något.
Veckan har gått väldigt fort. Har arbetat på bra på praktiken, onsdag, torsdag och idag. Måndag och tisdag låg jag hemma med förkylning men den gick över ganska fort efter en låååång vilan och filmmys.

Äntligen helg, men ingen vila blir det här inte! Imorgon så kommer min mamma, bästa vän Jenna, min lillasyster Johanna och hennes pojkvän hem till mig ett tag innan vi ska vidare och äta middag/ha födelsedagsfest, hos Zandra och Bosse. Han fyller år och vi ska ha en väldigt trevlig kväll med ett flertal vänner, med mycket skratt och lekar. :) Kommer bli grymt roligt! Som vanligt.

Ha en bra helg!


Här skriver du en kommentar


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0