Glad Påsk på er!

Tja tja!


Igår åt man påskgodis så man nästan sprack! Kommer inte vilja se en godisbit mer efter att denna påskhelg är slut!
Igår åt jag och min lillasyster som var på besök, tillsammans med Zandra, Bosse och Sigge. Jag hade gjort frågesport till det. Påskmat/julmat, kalla det vad ni vill, är endast och då menar jag endast god till julhelgen! Haha.. Resten av Sverige sitter nu och äter påskmat med släkten och har busiga barn som springer omkring med sina påskägg som de fått leta fram. Jag sitter hemma hos mig och lyssnar på skyhög musik på RIX FM. Älskar den radiostationen! Samtidigt som jag bakar en chokladig kladdkaka, som kommer visa sig vara totalt misslyckad. Hoppas att den går att äta. Ska gå över till Zandra och Bosse med den senare och bjuda på och deras middags sällskap.  :)

Ha en fortsatt trevlig påsk alla därute!


Här skriver du en kommentar


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0