Måndag:

Vaknade rätt tidigt imorse och gick upp, fixade mig och åt frukost till "Bröllopsduellen" eftersom att boxen inte frungerade.

-10 ute och jag var tvungen att kisa på g till bussen. Tårarna rann och frystes i samma veva.
Sitter nu i skolan och ska plugga ytterliggare lite till innan Sam- Ekonomiprovet idag. Så mycket att få in så det får antingen bära eller brista. Man kan det man kan. Nu har jag pluggat till och från hemma sen innan mitt sportlov och ja, kunskaperna kommer definitivt att testas.. :/ Jag kan ju inte dirkekt säga att jag bryr mig, men ändå så vill man ju ha Godkänt.. Är bara glad att denna ångesten snart är över..



Här skriver du en kommentar


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0