Lite nytt!

Tjing tjing!


Idag har det varit plugg och storhandling som stått på dagens schema! Har handlat till kyl och frys samt handlat två par leggings! Så värt för en liten slant. Nu har jag byxor att ta på mig när det är kallt. :)



Dessutom så har jag handlat en sak till. En stooor sak. Och jag kommer inte lägga upp en full storlek på bilden förrän imorgon. Kan ni gissa vad det är för nåt?? Kommentera! :)





Nu ska jag kanske plugga lite till och se på ishockey-match!


Ha en bra kväll! Ciao



Här skriver du en kommentar
[JEBRICAES]

Babee! Skaffat en ny blogg ser jag, det är så DU!

Ser ut som höghus på bilden där, maybe en tavla?

/kramizzz!

2012-01-31 @ 20:31:13
URL: http://jebricaess.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0