Questions about ME!

- Har du velat göra saker men vågar inte?

- Ja, det finns ett flertal saker jag skulle vilja göra men inte vågar mig på. T.ex flyga luftballong!
- Vill du bara bort ibland? - Ja! Bara komma bort och slappa & stänga av telefonen.
- Har du tältat? - Ja, det har jag. Fast tyckte det var jättläskigt att vara ute. Så jag tror inte att jag spenderade hela natten i tältet, utan gick in i värmen istället.
- Har du lekt med levande ljus? - Nej, det har jag inte. Är rädd för elden!
- Skäms du ibland? - Ja! Om jag säger något som kommer ut fel och som andra skrattar åt. Då skäms jag, men skrattar oftast bort det.
- Är du singel? - yesbox.
- Är du romantisk? - Jag vet faktiskt inte. Men jag brukar inte gå efter de vanliga klyschorna som finns i filmer i alla fall.
- Är du blyg? - Ibland. Speciellt om jag inte vet vad jag ska säga.
- Är du kär? - Ja.
- Har du snusat? - Aldrig!
- Har du legat i sängen brevid en kille? - Ja, det har jag.
- Har du blivit slagen allvarligt? - Nej, det tror jag inte.
- Har du pussat en tjej? - Japp.
- Älskar du någon? - Ja, det finns ett fåtal som jag älskar.
- Har några av dina vänner svikit dig? - Ja, tyvärr så finns det sånna vänner också.
- Har du djur? - Inte i min lägenhet. Men min mamma har 2 katter.
- Har du legat brevid en tjej i sängen? - Ja, Jenna sover alltid bredvid mig i min stora säng när hon kommer på besök.
- Hatar du dig själv? - Hatar är ett väldigt starkt ord. Men ogillat sig själv gör man väl lite då och då. Andra dagar älskar man sig själv.
- Har du skämt ut dej för den du gillar? - Ohja! Men det är bara att bjuda på det och skratta bort det.
- Har du en plattång? - Ja, det har jag. Skulle gärna vilja lära mig att locka med den också!
- Har du en bror? - Ja, flera st.
- Har du sjukt bra humor? - Haha, ibland så!
- Är du brunett? - Nej, håret är mörkt/svart.
- Gillar du att stå i duschen flera timmar? - Nej, huden blir så konstig då.
- Tycker du om hästar? - Nej, är snarare rädd för hästar! Men tycker det är fint när hästarna springer ute på ängarna.
- Har du skilda föräldrar? - Ja.
- Har du gått på simskola? - Jo, det har jag.
- Har du en teve på ditt rum? - I min lägenhet står tvn mitt i rummet.
- Har du en syster? - Ja, 2 st.
- Har du bruna ögon? - Ja, och så lite grönt i. Ögonen skiftar färg i ljuset.
- Gillar du att fota? - Ja, det gör jag. Dock var jag lite mer inspirerad förut att fotografera naturen och dylikt, men nu har det inte blivit av på länge.
- Hjälper du dina vänner? - Ja, försöker så mycket jag kan.
- Gillar du tacos? - Älskar det! Perfekt som fredagsmiddag.
- Har du dansat? - Ohja! Tycker om att dansa om det spelas musik som jag blir inspirerad att dansa till.
- Tror du på äkta kärlek vid första ögonkastet? - Inte kärlek, men attraktion, nyfikenhet och intresse kan finnas vid första ögonkastet!
- Kan du stå framför spegeln i timmar om du bara får? - Nja, inte i timmar. Men jag spenderar tid på att sminka mig fint om jag ska någonstans.
- Gillar du att tugga tuggummi? - Ja, man känner sig så fräsch i munnen!
- Borstar du tänderna varje morron och kväll? - Ja, har väl inte orkat nån gång efter en fest och bara gått och lagt mig, men alltid annars.
- Har du gråtit inför en vän? - Ja, det har jag.
- Kan du sjunga? - Klart jag kan, men det kanske inte låter så bra varje gång.
- Kan du tala spanska? - Nej! Trots att jag läst det i 3 år på högstadiet.
- Är du kortare än 1.60? - Nej, verkligen inte. Haha.
- Älskar du sommaren? - Ibland så. När det är lagom temperatur och solen gömmer sig då och då bland molnen. Och älskar vindarna!
- Älskar du vintern? - Nej, men älskar känslan av att dra in ett djupt andetag när det är minusgrader ute.
- Gillar du att städa? - Nej, men gillar när det är snyggt och rent.
- Gillar du att sova länge? - Ibland när jag känner mig riktigt trött.
- Har du förlorat en vän? - Ja, det har jag.
- Gillar du att shoppa? - Om jag har pengar och det jag handlar inte är för dyrt. Älskar att fynda på REAN!
- Klarar du dej själv? - Det skulle jag aldrig göra! Vill aldrig vara utan människor omkring mig.
- Har du lagat mat? - Såklart jag har.
- Är du klantig? - Ibland, men oftast inte.
- Har du mer än 20 låtar på din data? - Ohja! Älskar musik.
- Sminkar du dej innan skolan? - Ja, det gör jag. Diskret dock.
- Har du träffat en kändis? - Ja!
- Har du mer än 7 par nagelack? - Ja, det har jag. I många olika färger.
- Har du en vän som skiter i dig? - Ja, det finns det fler av.  - Ja, det finns ett flertal saker jag skulle vilja göra men inte vågar mig på. T.ex flyga luftballong!
- Vill du bara bort ibland? - Ja! Bara komma bort och slappa & stänga av telefonen.
- Har du tältat? - Ja, det har jag. Fast tyckte det var jättläskigt att vara ute. Så jag tror inte att jag spenderade hela natten i tältet, utan gick in i värmen istället.
- Har du lekt med levande ljus? - Nej, det har jag inte. Är rädd för elden!
- Skäms du ibland? - Ja! Om jag säger något som kommer ut fel och som andra skrattar åt. Då skäms jag, men skrattar oftast bort det.
- Är du singel? - yesbox.
- Är du romantisk? - Jag vet faktiskt inte. Men jag brukar inte gå efter de vanliga klyschorna som finns i filmer i alla fall.
- Är du blyg? - Ibland. Speciellt om jag inte vet vad jag ska säga.
- Är du kär? - Ja.
- Har du snusat? - Aldrig!
- Har du legat i sängen brevid en kille? - Ja, det har jag.
- Har du blivit slagen allvarligt? - Nej, det tror jag inte.
- Har du pussat en tjej? - Japp.
- Älskar du någon? - Ja, det finns ett fåtal som jag älskar.
- Har några av dina vänner svikit dig? - Ja, tyvärr så finns det sånna vänner också.
- Har du djur? - Inte i min lägenhet. Men min mamma har 2 katter.
- Har du legat brevid en tjej i sängen? - Ja, Jenna sover alltid bredvid mig i min stora säng när hon kommer på besök.
- Hatar du dig själv? - Hatar är ett väldigt starkt ord. Men ogillat sig själv gör man väl lite då och då. Andra dagar älskar man sig själv.
- Har du skämt ut dej för den du gillar? - Ohja! Men det är bara att bjuda på det och skratta bort det.
- Har du en plattång? - Ja, det har jag. Skulle gärna vilja lära mig att locka med den också!
- Har du en bror? - Ja, flera st.
- Har du sjukt bra humor? - Haha, ibland så!
- Är du brunett? - Nej, håret är mörkt/svart.
- Gillar du att stå i duschen flera timmar? - Nej, huden blir så konstig då.
- Tycker du om hästar? - Nej, är snarare rädd för hästar! Men tycker det är fint när hästarna springer ute på ängarna.
- Har du skilda föräldrar? - Ja.
- Har du gått på simskola? - Jo, det har jag.
- Har du en teve på ditt rum? - I min lägenhet står tvn mitt i rummet.
- Har du en syster? - Ja, 2 st.
- Har du bruna ögon? - Ja, och så lite grönt i. Ögonen skiftar färg i ljuset.
- Gillar du att fota? - Ja, det gör jag. Dock var jag lite mer inspirerad förut att fotografera naturen och dylikt, men nu har det inte blivit av på länge.
- Hjälper du dina vänner? - Ja, försöker så mycket jag kan.
- Gillar du tacos? - Älskar det! Perfekt som fredagsmiddag.
- Har du dansat? - Ohja! Tycker om att dansa om det spelas musik som jag blir inspirerad att dansa till.
- Tror du på äkta kärlek vid första ögonkastet? - Inte kärlek, men attraktion, nyfikenhet och intresse kan finnas vid första ögonkastet!
- Kan du stå framför spegeln i timmar om du bara får? - Nja, inte i timmar. Men jag spenderar tid på att sminka mig fint om jag ska någonstans.
- Gillar du att tugga tuggummi? - Ja, man känner sig så fräsch i munnen!
- Borstar du tänderna varje morron och kväll? - Ja, har väl inte orkat nån gång efter en fest och bara gått och lagt mig, men alltid annars.
- Har du gråtit inför en vän? - Ja, det har jag.
- Kan du sjunga? - Klart jag kan, men det kanske inte låter så bra varje gång.
- Kan du tala spanska? - Nej! Trots att jag läst det i 3 år på högstadiet.
- Är du kortare än 1.60? - Nej, verkligen inte. Haha.
- Älskar du sommaren? - Ibland så. När det är lagom temperatur och solen gömmer sig då och då bland molnen. Och älskar vindarna!
- Älskar du vintern? - Nej, men älskar känslan av att dra in ett djupt andetag när det är minusgrader ute.
- Gillar du att städa? - Nej, men gillar när det är snyggt och rent.
- Gillar du att sova länge? - Ibland när jag känner mig riktigt trött.
- Har du förlorat en vän? - Ja, det har jag.
- Gillar du att shoppa? - Om jag har pengar och det jag handlar inte är för dyrt. Älskar att fynda på REAN!
- Klarar du dej själv? - Det skulle jag aldrig göra! Vill aldrig vara utan människor omkring mig.
- Har du lagat mat? - Såklart jag har.
- Är du klantig? - Ibland, men oftast inte.
- Har du mer än 20 låtar på din data? - Ohja! Älskar musik.
- Sminkar du dej innan skolan? - Ja, det gör jag. Diskret dock.
- Har du träffat en kändis? - Ja!
- Har du mer än 7 par nagelack? - Ja, det har jag. I många olika färger.
- Har du en vän som skiter i dig? - Ja, det finns det fler av.


Här skriver du en kommentar


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0