Sjuk? Fixat matlådor!

Vaknade och gick upp och väl inne i badrummet fick jag en oerhörd smärta i buken. Kändes som väääärldens mensvärk asså. Jag var på väg in att duscha och kallsvetten bara for över mig som en vind. Kändes som om jag höll på att svimma! En väldigt obehaglig känsla! La mig pladask tillbaka i sängen. Allt kändes lite bättre då. Jag fick två panodil och låg stilla i ungefär 1 timme. Har känt mig kallsvettig större delen av dagen och var tvungen att gå ut och sätta mig i bilen (jag körde inte), när jag var inne på affären. Helt sjukt äcklig känsla! Nu känns det som om det gått över i alla fall.

Har gjort iordning matlådor till gammelgubben idag med Zandra. 15-20 matlådor & två timmar senare, får man äääntligen slänga sig ner på soffan! Puuh.. Dagen har i alla fall gått fort. Senare blir det Big Brother!!







(Bilden är lånad från google.se)





Här skriver du en kommentar


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0