Alla ♥-ans dag!




Kärlek borde firas varje dag, inte bara för att det finns en dag om året som man MÅSTE vara kärleksfull på. Jag tycker att man borde fira alla hj♥rtans dag jämt, oavsett vilken dag på året det är!


Jag har i alla fall bakat kola-kakor med Zandra, som vi sedan la in i en strut. Såg riktigt fint ut och vi skulle kunna sälja det. Haha. Socker har vi i alla fall fått i oss och middagen väntar på glänt. Ser ut att bli en rikigt bra alla hjärtans dag i alla fall. Kikade på filmen "Guess Who" med Bernie Mac och Ashton Kutcher som huvudrollerna. Den var bra och gav ett gott skratt emellanåt.

Har försökt tigga åt mig en bukett blommor från kill-grannarna här men har tydligen inte lyckats. ;)





Ha en riktigt trevlig kväll med era älskade! Själv firar jag dagen som singel. :)



Här skriver du en kommentar


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0